Menu
TT Logo 2 (1)

En helstøbt Employer Branding strategi løser rekrutteringsudfordringer for Tal & Tanker

Kendskab har hjulpet Tal & Tanker med at tiltrække kvalificerede kandidater via en Employer Branding strategi, som er eksekveret via analysearbejde, videoproduktion og SoMe annoncering.

Strategi

Employer Branding

Video

Fra idé til skud til klip

SoMe

Optimeret setup

Om Tal & Tanker

Udfordring

Tal Og Tanker Case Billede

Talentfulde revisorer er i høj kurs...

Tal & Tanker er en virksomhed i bragende vækst som har stor gevinst af hurtigt at kunne ansætte og onboarde nye revisorer. Med rift om de bedste kandidater, skal der mere end jobannoncer til for at løse rekrutteringsudfordringerne. Det gælder for Tal & Tanker – og en helt masse andre virksomheder der søger kvalificeret (og specialiseret) arbejdskraft. Når problemet bliver så stort, at man må sige nej til store kunder, fordi man ikke har bemandingen, gør det ondt på bundlinjen.

Men hvad skal der helt præcist til for at løse rekrutteringsudfordringerne?

Løsning

Resultat

Nu har Tal & Tanker en kandidat-bank, som opdateres løbende med nye kvalificerede (uopfordrede) ansøgninger. Det er meget nemmere at administrere, når nye revisorer skal ansættes – og det skal de løbende og hurtigt når behovet opstår – når kandidaterne allerede har søgt.

 

Employer Branding kampagne: "Balance på arbejdet skaber trivsel i hverdagen"

Eksempel video 1

Fokus på:

  • Fællesskab
  • Motion
  • En aktiv hverdag

Eksempel video 2

Fokus på:

  • Velvære
  • Gode arbejdsforhold
  • En afslappende pause i hverdagen

Eksempel video 3

Fokus på:

  • Sundhed
  • Den gode mad i kantinen
  • Fællesskabet omkring madoplevelsen

Læs mere om hvordan vi arbejder med Employer Branding

Manifest

Vi er et digital marketing bureau med erfaring og forretningsforståelse.
Du bliver ikke blot et nummer i rækken, men en tæt samarbejdspartner. Derfor skal vi også være det rigtige match.
I vores manifest kan du læse mere om vores kultur og holdninger.
Synsninger sidder i maven og holdninger i rygraden.
Læs vores manifest

Manifest

Vi er passionerede.

I Kendskab møder vi på arbejde, fordi vi brænder for at skabe værdi og bedre resultater for vores kunder. Hver eneste dag.

Vi er til lange forhold.

Vi vil skabe langtidsholdbare relationer med vores kunder og skabe sund og bæredygtig vækst for deres forretning. Nu og over tid.

Vi vil være lige begejstrede.

Vi vil samarbejde med kunder, som vil samarbejde med os – og som er glade for det. Hvis samarbejdet ikke fungerer, skal begge parter kunne opsige det NU. Derfor laver vi ingen bindende kontrakter eller tvivlsomme abonnementer.

It takes two to tango.

Vi vil samarbejde med dygtige, lydhøre kunder som har vilje og ressourcer til at vækste deres forretning, og som kan være agile samarbejdspartnere i processen – for de bedste resultater kommer af et samarbejde.

Vi er datadrevne, men...

Data er intet værd uden indsigt. Vi bruger den rigtige data til at stille de rigtige spørgsmål for at finde frem til svar og handlinger, der skaber de gode resultater og overskud på bundlinjen.

Vi tager det personligt.

Vi samarbejder med alvor, oprigtighed, transparens og ansvarlighed – for vi tager vores kunder og den tillid de viser os, personligt.

Vi taler lige ud af posen.

Vi vil ikke gemme os bag smarte forkortelser og gnidrede akronymer – vi vil kalde en spade for en spade. Og vi vil være ærlige – også når det ikke altid er bekvemt.

Vi overholder vores aftaler.

Både vores økonomiske aftaler og de deadlines vi i fællesskab sætter. Derfor får du ingen ubehagelige overraskelser og ekstraregninger med Kendskab.

Vi vil være de dygtigste.

Vi vil tænke fremad og opad og være nysgerrige nørder. Vi vil konstant lære nyt om online markedsføring og menneskers adfærd på nettet – helst før det sker – så vi kan holde os agile og knivskarpe.

Work smarter, not harder.

Vi vil arbejde smartere og benytte os af de nyeste teknologier, men vi vil styres af fornuft og holde os kundens strategi og mål for øje.

Vi vil være en arbejdsplads og en legeplads.

Vi jagter resultater og vil være de bedste til det vi gør – og vi vil have det godt og sjovt mens vi gør det. Vi vil arbejde i en flad struktur, med plads til kreativitet og innovation, hvor alle naturligt tager initiativ og ansvar i det daglige. Sådan bliver vi gladere og dygtigere Kendskabere.

Vi tror på forskellighed og specialisering.

Vi anerkender talent og dygtighed i alle mulige former og afskygninger og vi tror på at forskellighed er sundt. Vi dyrker vores forskelligheder for at blive et dygtigere team. Og så sætter vi pris på en udfordring, lærer af vores fejltagelser og fejrer vores sejre.

Lighedstegn 140

ET PERFEKT MATCH KAN OPSTÅ TILFÆLDIGT, MEN OFTEST OPSTÅR DET VED ET AKTIVT VALG.